OM KIRKERNES MEDIEDAG

Hjemmesider, kommunikationsplaner, kirkeblade, interview, video og Facebook. Der er masser af muligheder, når man som kirke skal formidle sit budskab og trække mennesker til kirken. På Kirkernes Mediedag bliver du klædt på til at vælge de medier, der giver størst effekt i forhold til netop jeres målgruppe.

På dette års mediedag lægges særligt fokus på nye mediers stigende betydning for formidlingen af de mange, gode kirkeaktiviteter. Vi dykker også ned i de forskellige facetter af kommunikationsprocessen, som ikke altid er synligt for det blotte øje - det være sig samtaler om tro, interviewarbejde og krisekommunikation.

Med mere end 18 workshops og oplæg er der masser af inspiration at hente inden for netop det, der interesserer dig. Uanset om du er præst, sognemedhjælper, webmaster, kirkebladsredaktør, menighedsrådsmedlem eller ansat i en organisation, der arbejder med at informere om kirke og kristendom. 

TIDSPUNKT

Lørdag d. 25. januar kl. 9 - 16.45

STED

Trinity Hotel & Konference Center
Gl. Færgevej 30

Snoghøj

7000 Fredericia

PRIS

Prisen er 1995 kr. for inkl. kaffe/the ad libitum og stor frokostbuffet

AFBUD

Eventuelt afbud til Kirkernes Mediedag er muligt indtil 15. januar. Herefter refunderes deltagerafgiften ikke - men det er muligt at du kan give din plads til en kollega.  

I samarbejde med

 

INDTRYK FRA 2013

 

DET SIGER DELTAGERNE

"Fremragende foredrag! Jeg suger til mig af ny viden."
Jan Høj Andersen, kommunikationsmedarbejder i Haderup Menighedsråd


"Mine forventninger blev opfyldt. Vi skal fortsætte med at være åbne, synlige og blive en medievant kirke. Efter 10 år i dansk kirke har jeg lært mig, at vi har verdens bedste budskab. Et initiativ som det i dag er guld værd og inspiration til at turde gå videre."
Frauke Meldgård, webmaster og kontakt til pressen i Herning Kirke


"Der er blevet sat fokus på hvor meget kirken trænger til en gennemgribende "reformering" i sin måde at kommunikere på. Vi må prioritere det og være villige til at bruge penge på kommunikation. Vi har taget mange initiativer allerede og er blevet vant til mediet, men vi skal have flere med, så kirken forbliver relevant."
Eva Wiwe Løbner, sognepræst i Kliplev og med i Kirkernes kommunikationsudvalg i Haderslev Stift